Перевірка товару при доставці

Клієнт/одержувач несе відповідальність за ретельну перевірку товару при доставці та виявлення будь-яких нестач, пошкоджень або неправильного товару. Ми зробимо все можливе, щоб надіслати заміну вчасно, але це може залежати від ситуації, часу повідомлення та наданої інформації.


Наша політика

Задоволення потреб клієнтів є нашим головним пріоритетом. Щоб гарантувати, що ваш випадок буде оброблено якнайшвидше, будь ласка, прочитайте інструкції для конкретного випадку, викладені нижче, і зв'яжіться з нашою командою повернення за подальшими інструкціями за адресою sgricenko861@gmail.com


Щоб повідомити про пошкоджений товар

Будь ласка, перед тим, як зв'язатися з нами., підготуйте наступне:


фотографії пошкодженого товару

фотографію серійного номера пошкодженого товару

копію квитанції про доставку з відміткою про пошкодження

Якщо товар загублено під час транспортування

повідомте про втрату перевізнику під час доставлення, підписавши документи, в яких зазначено, що товар відсутній

Більшість загублених виробів знаходять протягом двох днів.


Отримання неправильного товару

Якщо товар на пакувальній накладній не відповідає отриманому вами товару, будь ласка, перед тим, як зв'язатися з нами, підготуйте наступне:


фотографії неправильного товару та наклейку з номером товару та/або серійним номером

кількість отриманих неправильних товарів

Ми проведемо інвентаризацію запитуваного товару, щоб підтвердити неправильну відправку.